Donateurs :

We mogen ons verheugen op een groot aantal donateurs uit de Kruislandse bevolking.

Eind  van elk seizoen in juli zal de harmonie een speciaal donateurs concert verzorgen bij dorpshuis Siemburg in Kruisland. Vooraf aan dit concert komen we weer bij u langs om te vragen of u ons weer een jaar wil steunen als donateur.

Donaties kunnen ook worden overgemaakt op Rabobankrekening NL12 RABO 0123 3911 30  t.n.v. Harmonie st. Caecilia Kruisland. Bestuur en leden danken u bij voorbaat voor uw financiële steun!

Lid worden van de Club van 50? JA!

Als u onze harmonie een warm hart toedraagt, maar niet in muzikale zin uw bijdrage kunt leveren, kunt u ons altijd ondersteunen door lid te worden van de “Club van 50”.

Uw blijvende steun helpt ons onze harmonie in de toekomst te kunnen investeren: in de jeugdopleiding, of in nieuwe instrumenten om maar twee voorbeelden te noemen.

U krijgt daarvoor terug:

• Een persoonlijke uitnodiging voor onze concerten
  • een vermelding van uw (bedrijfs) naam op onze programmaboekjes
  • Een vermelding op onze website.
  • Een uitnodiging om als supporter mee te gaan bij Optredens buiten Kruisland

Voor slechts 50Euro / jaar doet u mee?

U kunt het onderstaand formulier invullen en versturen of contact op nemen via info@harmoniekruisland.nl